Jak můžete využít službu Helpdesk
TISK

Na čo slúži a ako funguje Helpdesk?
Komunikujte on-line so svojim predajcom a riešte s ním problémy, ktoré Vás a Vašich zákazníkov trápia.

Voľbou Helpdesk v hlavnom menu sa dostanete na podmenu s niekoľkými nasledujúcimi ponukami:

"Nová požiadavka"
Potrebujete sa na niečo opýtať? Máte nejaký problém? Tak nám to napíšte do novej požiadavky a my sa Vám pokúsime rýchlo a odborne poradiť a Váš problém vyriešiť! 

"Nevyriešené požiadavky"
Tu môžete sledovať Vaše nevybavené požiadavky a reakcie Vášho predajcu na ne (kliknite na "Odpovede" v riadku danej požiadavky). V tejto sekcii môžete on-line diskutovať so svojim predajcom o Vašom probléme a preto nezabudnite občas použiť tlačidlo reload

"Vyriešené požiadavky"
V menu "Vyriešené požiadavky" sa Vám zobrazí prehľad všetkých Vašich vyriešených, resp. uzatvorených požiadaviek. Čo je to uzatvorená požiadavka? Je to v podstate ukončená diskusia medzi Vami a Vaším predajcom, ktorú môže predajca v prípade potreby znovu otvoriť. Otvorením požiadavky môžete plynulo pokračovať v predchádzajúcej diskusii na danú tému. 

 

TISK

minded-official