Na čo slúži a ako funguje Helpdesk?
Komunikujte on-line so svojim predajcom a riešte s ním problémy, ktoré Vás a
Vašich zákazníkov trápia.
Voľbou Helpdesk v hlavnom menu sa dostanete na podmenu s niekoľkými nasledujúcimi
ponukami:
"Nová požiadavka"
Potrebujete sa na niečo opýtať? Máte nejaký problém? Tak nám to napíšte do novej požiadavky a my
sa Vám pokúsime rýchlo a odborne poradiť a Váš problém vyriešiť!
"Nevyriešené požiadavky"
Tu môžete sledovať Vaše nevybavené požiadavky a reakcie Vášho predajcu na ne (kliknite na "Odpovede"
v riadku danej požiadavky). V tejto sekcii môžete on-line diskutovať so svojim predajcom o Vašom probléme a preto nezabudnite občas
použiť tlačidlo
reload!
"Vyriešené požiadavky"
V menu "Vyriešené požiadavky" sa Vám zobrazí prehľad všetkých Vašich vyriešených, resp. uzatvorených požiadaviek.
Čo je to uzatvorená požiadavka? Je to v podstate ukončená diskusia medzi Vami a Vaším predajcom, ktorú môže predajca v prípade potreby znovu otvoriť. Otvorením požiadavky môžete
plynulo pokračovať v predchádzajúcej diskusii na danú tému.
|